Әлеуметтік педагогтің жұмыс жоспары - Дарбазақұм негізгі мектебі https://darbazakum.panfilov.edu.kz/ ru Әлеуметтік педагогтің жұмыс жоспары - Дарбазақұм негізгі мектебі DataLife Engine Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары https://darbazakum.panfilov.edu.kz/aleumettik-pedagog/aleumettik-pedagogtin-zhumys-zhospary/92-leumettk-pedagogty-zhyldy-zhmys-zhospary.html https://darbazakum.panfilov.edu.kz/aleumettik-pedagog/aleumettik-pedagogtin-zhumys-zhospary/92-leumettk-pedagogty-zhyldy-zhmys-zhospary.html admin Thu, 01 Sep 2022 05:30:45 +0600 әлеуметтік педагог жұмыс жоспары https://darbazakum.panfilov.edu.kz/aleumettik-pedagog/aleumettik-pedagogtin-zhumys-zhospary/50-leumettk-pedagog-zhmys-zhospary.html https://darbazakum.panfilov.edu.kz/aleumettik-pedagog/aleumettik-pedagogtin-zhumys-zhospary/50-leumettk-pedagog-zhmys-zhospary.html Негізгі жұмыс бағыттарыатқарылатын іс-шаралармерзіміжауаптылар1Сынып жетекшілермен жұмыс«мектепке жол»  акциясы бойынша жетім және ата-анасының  қамқорлығынсыз  қалған     оқушыларды және әлеуметтік     мәртебиеге ие оқушыларды анықтау, әлеуметтік көмекпен қамтутамыз 
қыркүйекәлеуметтік педагог
ДТІЖО
сынып жетекшілер1.Сынып жетекшілерінен  оқушылардың     әлеуметтік  жағдайына байланысты мәліметтер жинау.
2.Мектепке жол қайырымдылық акциясынан көмек алатын оқушыларды анықтау.
3.Әлеуметтік статустағы оқушыларды оқулықпен қамтамасыз ету.
4.Мектеп оқушыларының  әлеуметтік     картасын және картотекасын жасау
Тұл жетім, жартылай жетім  балалар тізімі
Қамқорлықтағы оқушыларды анықтау
Көп балалы отбасы балалар тізімі
Сәтсіз оқушылардың  тізімі
Үйде оқытылатын  оқушылар тізімі
Аз қамтамасыз  етілген     отбасы балаларының тізімі
Өгей әке-шешесі мен   тұратын оқушылардың тізімін алу
5. Әр сыныпқа әлеуметтік  паспорт жасауқыркүйекәлеуметтік педагог сынып жетекшілер
мектеп әкімшілігі
кітапхана қызметкері
әлеуметтік педагог
әлеуметтік педагог6.Мектептегі қиын және құқықбұзуға  бейім балаларды анықтау,есепке алу, қолайсыз отбасыларды анықтау; тұрмыстық актісін жазу.қазансынып жетекші
әлеуметтік педагог7.Сынып жетекшілердің  әлеуметтік көмекті  қажет ететін  оқушылардың ата-аналарымен байланысын қадағалау
сынып жетекшілер жиналысын өткізу /ай сайын/қарашасынып жетекші8.Әлеуметтік статустағы оқушылардың сабақ үлгерімін бақылаужелтоқсансынып жетекші 
әлеуметтік педагог9. Мектеп оқушыларының  әлеуметтік     картасын және картотекасын жасау
Тұл жетім, жартылай жетім  балалар тізімі
Көп балалы отбасы балалар тізімі
Сәтсіз оқушылардың  тізімі
Үйде оқытылатын  оқушылар тізімі
Аз қамтамасыз  етілген     отбасы балаларының тізімі
Өгей әке-шешесі мен   тұратын оқушылардың тізімін алу
10.Өзгерістерге сәйкес мектептің әлеуметтік паспортын жаңарту.қаңтарәлеуметтік педагог
әлеуметтік педагог
әлеуметтік педагог

11.«Қамқорлық» акциясын ұйымдастыруақпанәлеуметтік педагог12.Әлеуметтік статустағы оқушылардың үйірмелерге қатысуын қадағалау
13.Көпбалалы отбасы балаларының оқу құрал-жабдықтырының толықтығын,сабақ үлгерімін  қадағалаунаурызәлеуметтік педагог14.Мектеп оқушыларының түнгі көшеде жүруі мен құқық бұзушылықтың алдын алусәуірәлеуметтік педагог15.ЖББ қорынан мектеп сыртындағы лагерлерге оқушылар жіберумамырәлеуметтік педагог2Отбасымен жұмыс16. Үйден оқытуды қажет ететін оқушылардың тізімін анықтау және үйде оқыту жұмыс жоспарының орындалуын қадағалауқыркүйекәлеуметтік педагог17.Ата-әжесімен (туыстарымен) тұратын  оқушыларды анықтау,тізімдеу
18.ЖӨИ (Жас өспірімдер инспекциясы) есебінде, мектепте есепте  тұратын оқушылардың тізімін алу.Тұрмыстық  актісін жазу.қазанәлеуметтік педагог
ДОТІЖО
мектеп инспекторы19.Оқушылардың  әлеуметтік ортасын отбасы, әлеуметтік ортасын  анықтау мақсатында анкеталар жүргізу ( 5 сыныптар арасында)
20.Ата-аналар  жиналысына қатысу
21.Сынып жетекшілердің  әлеуметтік көмекті  қажет ететін  оқушылардың ата-аналарымен байланысын қадағалау
22. Сәтсіз  отбасы     оқушыларының сабақтарына қатысу, сабақ үлгерімін, тәртібін қадағалауқарашаәлеуметтік педагог23.Жаңа жылдық  шыршаға     (аудандық,Республикалық) әлеуметтік мәртебесіне қарай    оқушы жіберу, құжаттарын реттеу.
24. Сәтсіз отбасы оқушыларыны үйлерін  аралау акт жазу.желтоқсанәлеуметтік педагог
25.«Тәрбиенің басты міндеті-бақытты жанұя» атты тақырыпта     мектепішілік есепте тұрған «қиынға бейім» оқушылардың ата-аналарымен кездесу ұйымдастыруқаңтар
26.Әлеуметті жағдайы аз қамтылған оқушылардың үйірмелерге қатысуын қадағалауақпанәлеуметтік педагог27.Алғыс айту күніне  іс-шаралар ұйымдастыру(ардагерлердің үйіне көмектесу, қамқоршылықтағы оқушылардың үйіне көмектесу )
еріктілер тобыменнаурызәлеуметтік педагог28.Үйде оқитын оқушыларды аралау,акт жасау
29.Ата-ана қамқорлығынсыз қалған оқушылардың  сабақтарына қатысуСәуірәлеуметтік педагог30.Жазғы демалысты ұйымдастыру бойынша ата-аналар жиналысын өткізу.мамырмектеп әкімшілігі3Психологпен жұмыс31.Қамқоршылықтағы оқушылардың үйлерін аралау, қамқоршысымен кездесу, акт жазуқыркүйек
қаңтарәлеуметтік педагог
психолог

32.Ата-аналар жиналысына қатысутоқсанына 
1 ретәлеуметтік педагог
психолог33.Әлеуметтік жағдайы төмен  мінез құлқында қиындық келтіретін,девиантты оқушыларды анықтауқазанәлеуметтік педагог
психолог34«Балаға қуаныш пен бақыт қалай беріледі» психологиялық кеңес беруқарашаәлеуметтік педагог
психолог35.Үйден оқитын оқушылардың ата-анасымен кездесу сауалнама алу, акт жазужелтоқсанәлеуметтік педагог
психолог36.5-сынып оқушыларымен «Мен және мектеп ережесі» тренинг өткізуқаңтарәлеуметтік педагог
психолог37.Мектепішілік есепте тұратын қиын және құқық бұзуға бейім оқушылардың тізімін анықтау және әлеуметтік тұрғын жай актсін жүргізуақпанәлеуметтік педагог
психолог38.Сынып     жетекішлердің  сұранысы  бойынша сынып ұжымына қатынас жасауына психологиялық тренингтар ұйымдастырусұраныс бойыншаәлеуметтік педагог
психолог39.Мектеп     психологымен бірге әкімшіліктің, пән мұғалімдерінің, сынып жетекшілердің сұраныстарын қабылдау: оқушылардың психологиялық ауытқушылығы,  шиеленістік оқиғалар, отбасының сәтсіздігіне байланысты әлеуметтік педагогикалық және психологиялық жұмыстар жүргізу, жекелей және топтық кеңестер берусұраныс бойыншаәлеуметтік педагог
психолог
40.Сәтсіз отбасы балаларының үйі аралау, ата-анасымен әңгімелесу, тұрмыстық актісін жазу;жыл бойыәлеуметтік педагог
психолог41.Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз  қалған балаларға  психологиялық-педагогикалық бақылау жасау, қамқоршылармен әңгімелер жүргізукерек еткен жағдайдаәлеуметтік педагог
психолог42.Үйде оқытылатын оқушылардың әлеуметтік тұрмыс жағдайымен, ата-анасымен танысу және психологиялық-педагогикалық жұмыстар жүргізукерек еткен жағдайдаәлеуметтік педагог
сынып жетекшілер
мектеп әкімшілігі4Мектеп медбикесімен жұмыс43.Денсаулығы бойынша тіркеуде тұратын оқушыларды тізімдеуқазанәлеуметтік педагог
медбике44.СПИД күніне байланысты іс-шаралар ұйымдастыружелтоқсанәлеуметтік педагог
медбике45.Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз  қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге  ие оқушыларға   тегін екпе жұмыстарын  егу кезінде медбикеге көмек көрсетуқазан
ақпанәлеуметтік педагог
медбике46.Жасөспірімдер арасында зиянды дағдыға бой алдырмау (темекі,нашақорлық қарсы) үгіт насихат жүргізуақпанәлеуметтік педагог
медбике47.Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз  қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге  ие оқушылардың  денсаулығын қадағалау  кезінде медбикеге  көмектер     көрсету.наурызәлеуметтік педагог
медбике48.Эпидемиялық аурулар анықталған кезде лекциялар, әңгімелер және дөңгелек     үстелдер өткізу.керек еткен жағдайдаәлеуметтік педагог
медбике49.Лагерьлерге, сауықтыру шипажайларына баратын оқушылардың құжаттарын жинастыруқыркүйек
маусым әлеуметтік педагог
медбике]]>
Негізгі жұмыс бағыттарыатқарылатын іс-шаралармерзіміжауаптылар1Сынып жетекшілермен жұмыс«мектепке жол»  акциясы бойынша жетім және ата-анасының  қамқорлығынсыз  қалған     оқушыларды және әлеуметтік     мәртебиеге ие оқушыларды анықтау, әлеуметтік көмекпен қамтутамыз 
қыркүйекәлеуметтік педагог
ДТІЖО
сынып жетекшілер1.Сынып жетекшілерінен  оқушылардың     әлеуметтік  жағдайына байланысты мәліметтер жинау.
2.Мектепке жол қайырымдылық акциясынан көмек алатын оқушыларды анықтау.
3.Әлеуметтік статустағы оқушыларды оқулықпен қамтамасыз ету.
4.Мектеп оқушыларының  әлеуметтік     картасын және картотекасын жасау
Тұл жетім, жартылай жетім  балалар тізімі
Қамқорлықтағы оқушыларды анықтау
Көп балалы отбасы балалар тізімі
Сәтсіз оқушылардың  тізімі
Үйде оқытылатын  оқушылар тізімі
Аз қамтамасыз  етілген     отбасы балаларының тізімі
Өгей әке-шешесі мен   тұратын оқушылардың тізімін алу
5. Әр сыныпқа әлеуметтік  паспорт жасауқыркүйекәлеуметтік педагог сынып жетекшілер
мектеп әкімшілігі
кітапхана қызметкері
әлеуметтік педагог
әлеуметтік педагог6.Мектептегі қиын және құқықбұзуға  бейім балаларды анықтау,есепке алу, қолайсыз отбасыларды анықтау; тұрмыстық актісін жазу.қазансынып жетекші
әлеуметтік педагог7.Сынып жетекшілердің  әлеуметтік көмекті  қажет ететін  оқушылардың ата-аналарымен байланысын қадағалау
сынып жетекшілер жиналысын өткізу /ай сайын/қарашасынып жетекші8.Әлеуметтік статустағы оқушылардың сабақ үлгерімін бақылаужелтоқсансынып жетекші 
әлеуметтік педагог9. Мектеп оқушыларының  әлеуметтік     картасын және картотекасын жасау
Тұл жетім, жартылай жетім  балалар тізімі
Көп балалы отбасы балалар тізімі
Сәтсіз оқушылардың  тізімі
Үйде оқытылатын  оқушылар тізімі
Аз қамтамасыз  етілген     отбасы балаларының тізімі
Өгей әке-шешесі мен   тұратын оқушылардың тізімін алу
10.Өзгерістерге сәйкес мектептің әлеуметтік паспортын жаңарту.қаңтарәлеуметтік педагог
әлеуметтік педагог
әлеуметтік педагог

11.«Қамқорлық» акциясын ұйымдастыруақпанәлеуметтік педагог12.Әлеуметтік статустағы оқушылардың үйірмелерге қатысуын қадағалау
13.Көпбалалы отбасы балаларының оқу құрал-жабдықтырының толықтығын,сабақ үлгерімін  қадағалаунаурызәлеуметтік педагог14.Мектеп оқушыларының түнгі көшеде жүруі мен құқық бұзушылықтың алдын алусәуірәлеуметтік педагог15.ЖББ қорынан мектеп сыртындағы лагерлерге оқушылар жіберумамырәлеуметтік педагог2Отбасымен жұмыс16. Үйден оқытуды қажет ететін оқушылардың тізімін анықтау және үйде оқыту жұмыс жоспарының орындалуын қадағалауқыркүйекәлеуметтік педагог17.Ата-әжесімен (туыстарымен) тұратын  оқушыларды анықтау,тізімдеу
18.ЖӨИ (Жас өспірімдер инспекциясы) есебінде, мектепте есепте  тұратын оқушылардың тізімін алу.Тұрмыстық  актісін жазу.қазанәлеуметтік педагог
ДОТІЖО
мектеп инспекторы19.Оқушылардың  әлеуметтік ортасын отбасы, әлеуметтік ортасын  анықтау мақсатында анкеталар жүргізу ( 5 сыныптар арасында)
20.Ата-аналар  жиналысына қатысу
21.Сынып жетекшілердің  әлеуметтік көмекті  қажет ететін  оқушылардың ата-аналарымен байланысын қадағалау
22. Сәтсіз  отбасы     оқушыларының сабақтарына қатысу, сабақ үлгерімін, тәртібін қадағалауқарашаәлеуметтік педагог23.Жаңа жылдық  шыршаға     (аудандық,Республикалық) әлеуметтік мәртебесіне қарай    оқушы жіберу, құжаттарын реттеу.
24. Сәтсіз отбасы оқушыларыны үйлерін  аралау акт жазу.желтоқсанәлеуметтік педагог
25.«Тәрбиенің басты міндеті-бақытты жанұя» атты тақырыпта     мектепішілік есепте тұрған «қиынға бейім» оқушылардың ата-аналарымен кездесу ұйымдастыруқаңтар
26.Әлеуметті жағдайы аз қамтылған оқушылардың үйірмелерге қатысуын қадағалауақпанәлеуметтік педагог27.Алғыс айту күніне  іс-шаралар ұйымдастыру(ардагерлердің үйіне көмектесу, қамқоршылықтағы оқушылардың үйіне көмектесу )
еріктілер тобыменнаурызәлеуметтік педагог28.Үйде оқитын оқушыларды аралау,акт жасау
29.Ата-ана қамқорлығынсыз қалған оқушылардың  сабақтарына қатысуСәуірәлеуметтік педагог30.Жазғы демалысты ұйымдастыру бойынша ата-аналар жиналысын өткізу.мамырмектеп әкімшілігі3Психологпен жұмыс31.Қамқоршылықтағы оқушылардың үйлерін аралау, қамқоршысымен кездесу, акт жазуқыркүйек
қаңтарәлеуметтік педагог
психолог

32.Ата-аналар жиналысына қатысутоқсанына 
1 ретәлеуметтік педагог
психолог33.Әлеуметтік жағдайы төмен  мінез құлқында қиындық келтіретін,девиантты оқушыларды анықтауқазанәлеуметтік педагог
психолог34«Балаға қуаныш пен бақыт қалай беріледі» психологиялық кеңес беруқарашаәлеуметтік педагог
психолог35.Үйден оқитын оқушылардың ата-анасымен кездесу сауалнама алу, акт жазужелтоқсанәлеуметтік педагог
психолог36.5-сынып оқушыларымен «Мен және мектеп ережесі» тренинг өткізуқаңтарәлеуметтік педагог
психолог37.Мектепішілік есепте тұратын қиын және құқық бұзуға бейім оқушылардың тізімін анықтау және әлеуметтік тұрғын жай актсін жүргізуақпанәлеуметтік педагог
психолог38.Сынып     жетекішлердің  сұранысы  бойынша сынып ұжымына қатынас жасауына психологиялық тренингтар ұйымдастырусұраныс бойыншаәлеуметтік педагог
психолог39.Мектеп     психологымен бірге әкімшіліктің, пән мұғалімдерінің, сынып жетекшілердің сұраныстарын қабылдау: оқушылардың психологиялық ауытқушылығы,  шиеленістік оқиғалар, отбасының сәтсіздігіне байланысты әлеуметтік педагогикалық және психологиялық жұмыстар жүргізу, жекелей және топтық кеңестер берусұраныс бойыншаәлеуметтік педагог
психолог
40.Сәтсіз отбасы балаларының үйі аралау, ата-анасымен әңгімелесу, тұрмыстық актісін жазу;жыл бойыәлеуметтік педагог
психолог41.Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз  қалған балаларға  психологиялық-педагогикалық бақылау жасау, қамқоршылармен әңгімелер жүргізукерек еткен жағдайдаәлеуметтік педагог
психолог42.Үйде оқытылатын оқушылардың әлеуметтік тұрмыс жағдайымен, ата-анасымен танысу және психологиялық-педагогикалық жұмыстар жүргізукерек еткен жағдайдаәлеуметтік педагог
сынып жетекшілер
мектеп әкімшілігі4Мектеп медбикесімен жұмыс43.Денсаулығы бойынша тіркеуде тұратын оқушыларды тізімдеуқазанәлеуметтік педагог
медбике44.СПИД күніне байланысты іс-шаралар ұйымдастыружелтоқсанәлеуметтік педагог
медбике45.Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз  қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге  ие оқушыларға   тегін екпе жұмыстарын  егу кезінде медбикеге көмек көрсетуқазан
ақпанәлеуметтік педагог
медбике46.Жасөспірімдер арасында зиянды дағдыға бой алдырмау (темекі,нашақорлық қарсы) үгіт насихат жүргізуақпанәлеуметтік педагог
медбике47.Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз  қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге  ие оқушылардың  денсаулығын қадағалау  кезінде медбикеге  көмектер     көрсету.наурызәлеуметтік педагог
медбике48.Эпидемиялық аурулар анықталған кезде лекциялар, әңгімелер және дөңгелек     үстелдер өткізу.керек еткен жағдайдаәлеуметтік педагог
медбике49.Лагерьлерге, сауықтыру шипажайларына баратын оқушылардың құжаттарын жинастыруқыркүйек
маусым әлеуметтік педагог
медбике]]>
admin Thu, 02 Sep 2021 12:22:40 +0600
Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары https://darbazakum.panfilov.edu.kz/aleumettik-pedagog/aleumettik-pedagogtin-zhumys-zhospary/59-leumettk-pedagogty-zhyldy-zhmys-zhospary.html https://darbazakum.panfilov.edu.kz/aleumettik-pedagog/aleumettik-pedagogtin-zhumys-zhospary/59-leumettk-pedagogty-zhyldy-zhmys-zhospary.html                                                                                                                                               Қазақстан Республикасының
                                                                                                                                              Білім және ғылым министрі
                                                                                                                                                2021 жылғы 16 қыркүйектегі
                                                                                                                                                   № 472 Бұйрығына  1-қосымша
                                                                                                                                        Қазақстан Республикасы
                                                                                                                                                    Білім және ғылым министрінің
                                                                                                                                     2020 жылғы 6 сәуірдегі 
                                                                                                                                            № 130 бұйрығы 1-қосымша
        «Бекітемін»
        Мектеп директоры 
         ____________ Ж.Ж.Умирбекова
«АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ПАНФИЛОВ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ» 
МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ 
«ДАРБАЗАҚҰМ НЕГІЗГІ МЕКТЕБІ»
КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ 
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
2021-2022 ОҚУ ЖЫЛЫ
\
Әлеуметтік педагог: Г.Т.Рахманбекова
Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары
2021-2022 оқу жылы
 Р/с        Іс-шараларОрындау мерзімдеріЖауаптыларЕсеп беру нысандары
І. Сыныптарға, мектепке әлеуметтік паспорттауды жүргізу
1-     Әлеуметтік қамқорлықтағы оқушыларды оқулықпен қамтамасыз ету;
-  Сынып жетекшілерден оқушылардың әлеуметтік жағдайына байланысты мәліметтер  жинау;
Мектеп оқушыларының әлеуметтік картасын және картотекасын жасау:
- Толық емес отбасылар
- Анасы жоқ балалар
- Әкесі жоқ балалар
- Көп балалы отбасы
- Аз қамтамасыз етілген отбасы
- Жетім балалар,  ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар
- Мүгедек балалар, мүмкіндіктері шектеулі балалар  
- Азаматтығы  жоқ білім алушылар
- Басқа мемлекеттің азаматы болып табылатын білім алушылар
- Кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі бөлімде есепте тұрғандар
- Мектепішілік бақылау есебінде тұрғандар   
оқушылардың тізімін алу;
- Ата-аналар жиналыстарына қатысу;
- Мектептің     әлеуметтік паспортын жасап,мектеп директорымен ауыл әкімімен бекіту;
- Әр сыныпқа әлеуметтік паспорт жасау;
- Ата-әжесімен (туыстарымен) тұратын оқушылардың анықтау, тізімдеу.
ҚыркүйекСынып жетекшілер
Әлеуметтік педагог
Аудандық білім бөлімі
2 Жалпы мектептің әлеуметтік куәлігін жасау
ҚыркүйекӘлеуметтік педагогПедагогикалық кеңес
II. Балалық құқығын қорғау жұмысы
3«Бала құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы 
https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/;
Қазақстан Республикасының Конституциясы 
https://adilet.zan.kz/kaz/docs/S1100000002;
ақпанПедагог-психолог
Әлеуметтік-педагог
ДТІЖО
Құқық пәнінің мұғалімі
Директор жанындағы отырыс
4«Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» ҚР Кодексі 2011 жылғы 26 желтоқсандағы №518-IV  https://adilet.zan.kz/kaz/docs/K1100000518қаңтарӘлеуметтік-педагог
ДТІЖО
Директор жанындағы отырыс
5«Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» ҚР Заңы 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345 https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt;қарашаҚұқық пәнінің мұғаліміДиректор жанындағы отырыс
6«Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» ҚР Заңы 2018 жылғы 02 шілдедегі №169-VI https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt 
«Мүмкіндігі шектеулі балалар әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау көрсету туралы»,
ЖелтоқсанМектеп мейрбекесіДиректор жанындағы отырыс
7Тұрмыс жағдайы төмен,     инклюзивті оқушылар,ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылар, көп балалы отбасы балалары, толық емес отбасы балаларына көмек көрсету.үнеміМектеп әкімшілігі
Әлеуметтік педагог
Директор жанындағы отырыс
8Балаларды қорғау     бұрышын  ұйымдастыруқыркүйекКітапханашы
Әлеуметтік педагог

9Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз  қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге  ие оқушылардың  жазғы лагерге баруын қамтамасыз етуЖоспарға сәйкесСынып жетекші, әлеуметтік педагогПед. кеңес
IІІ. Әртүрлі есепте тұрған оқушылармен жеке-профилактикалық жұмыс
10 Қолайсыз отбасыларды анықтау және рейд жүргізу қыркүйекМектеп әкімшілігі
11Аудандық есепте, мектепішілік есепте тұратын оқушылардың сабақтарына қатысу, үйлерін аралап АКТ жазу.тоқсан сайынМектеп әкімшілігі
12Панфилов учаскелік полиция инспекторымен мектеп оқушылар арасында құқықтық тәрбие жұмыстарын жүргізу және профилактикалық 
іс-шаралар өткізу
қазанДТІЖО
Әлеуметтік педагог

13Әлеуметтік-тұрмыстық жағдайына қарай«Мектепке жол» акциясынан» Қайырымдылық» акцияларынан әлеуметтік көмек ұйымдастыру.Қажет кездеПедагог-психолог
Әлеуметтік-педагог
Директор жанындағы отырыс
14Мектепішілік үйірмелерге, спорттық ойындарға     қатыстысуын бақылауҮнеміПедагог-психолог
Әлеуметтік-педагог
Директор жанындағы отырыс
15Әр түрлі есепте тұрған оқушылардың сабақтарына қатысуҮнеміӘлеуметтік-педагогДиректор жанындағы отырыс
16Мектептің ішкі есебінде тұрған оқушылармен «Менің сырт достарым» атты тренинг ұйымдастыру
Тәрбиесі қиын оқушылармен   «Мен және мектеп ережесі» тренинг және сауалнамалар.
қарашаӘлеуметтік педагог, психолог
173 желтоқсан «Мүмкіндігі шектеулі балалар» күніне орай үйден оқитын оқушылардың балаларына іс-шара ұйымдастыру,(видеоролик және слайд, суреттер корсету)желтоқсанӘлеуметтік педагог, психолог
Сынып жетекші

18Нашақорлық , ішімдік, темекі қолдану және олардың зардаптары тақырыбында баяндама  оқунаурызӘлеуметтік педагог
Мектеп медбикесі

19Сабақ реидін ұйымдастыру. Сабаққа кешігетін және көп қалатын оқушылармен жекелеген әңгіме
Сынып жетекшілермен бала және ата-ана қатынасы туралы әңгімелер, сауалнамалар
Тоқсанына 1 ретӘлеуметтік педагог 
Психолог

ІV. Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі бөлім, кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия, қамқоршылық және қорғаншылық және т.б.)  өзара іс-қимыл жүргізу жұмысы
20- Әлеуметтік санаттағы оқушыларды оқулықпен
 қамтамасыз ету;
Тамыз
Әлеуметтік-педагог 
Сынып жетекшілер
Кітапхана қызметкері

21Өмірдің қиын кезеңдеріне кезіккен оқушыларды уақытында анықтап, кәмілетке толмағандар ісі және оларды қорғау жөніндегі комиссияға құжаттарын тапсыруҮнеміӘлеуметтік-педагог
ДТІЖО

22-«Мектепке жол» акциясының жүргізілуі, акцияға жеке кәсіпкерлерді, үкіметтік емес ұйымдардан меценаттар мен демеушілерді тарту.Жыл бойыӘлеуметтік-педагог
Педагог ұйымдастырушы
Сынып жетекшілер

23-Аудандық білім бөліміне әлеуметтік санаттағы оқушылар туралы мәлімет беруЖыл бойыӘлеуметтік-педагог
24- Әлеуметтік санаттағы оқушылардың бос уақытын және үйірмелермен қамтылуын қадағалауЖыл бойыДТІЖО
Педагог-психолог
Әлеуметтік-педагог
Сынып жетекшілер
Директор жанындағы отырыс
25Жаңа жылдық шыршаға (аудандық) әлеуметтік мәртебесіне қарай оқушы жіберу, құжаттарын реттеужелтоқсанӘлеуметтік педагог
Сынып жетекші 
Кіші педагогикалық кеңесте
26Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз  қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге  ие оқушылардың  денсаулығын профилактикалық-медициналық бақылаудан өткізу.Жылына екі ретӘлеуметтік педагог, мектеп медбикесі
27Әлеуметтік  төлқұжат бойынша  әр-түрлі     статустағы оқушылардың     құжаттарын жинастыруЖылына 2-ретӘлеуметтік педагог
V. Білім алушылардың ата-аналарымен (отбасыларымен) профилактикалық жұмыс
28  - Ата-аналар жиналыстарына қатысу;үнеміӘлеуметтік педагогДиректор жанындағы отырысы
29- Жанама сайттар, тәуелділік ойындардың алдын алу (Фре-файэр, синий кит, красная сова, газовая фея) /ата-аналар/СәуірӘлеуметтік-педагог, ДТІЖО
 Педагог-психолог 
Сынып жетекшілер

30Сынып жетекшілерінің әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен байланысын қадағалау. тоқсан сайынӘлеуметтік педагог
Сынып жетекшілер

319-11 сынып оқушыларымен     жеке кәсіби  бағыттау  жұмысын жүргізу,(тест, сауалнама)сәуірӘлеуметтік педагог
32ЖББ қоры есебінен Облыстық, Республикалық  сауықтыру лагеріне немесе сауықтыру шипажайларына баратын  балаларды ұйымдастыру. Құжатын реттеууақытындаӘлеуметтік педагог
Сынып жетекшілер
Директор жанындағы отырыс
33Білім алушылардың ата-аналарымен (отбасыларымен) профилактикалық жұмыс жүргізутоқсан сайынӘлеуметтік педагог
VI. Диагностикалау-талдау қызметі
34Материалдық     тұрмыс жағдайы  төмен,көпбалалы отбасылардың және қамқорлықтағы  оқушыларды  үнемі бақылау,моралдық жағынан  көмек көрсетіп,демеп отыру,оқу үлгеріміне назар аударуүнеміӘлеуметтік педагог
35- Әлеуметтік педагогтің жылдық,айлық,апталық жоспарын құру,бекіуТамызӘлеуметтік педагог
36- «Мектепке жол» қайырымдылық акциясының жылдық жоспарын құру,бекітуТамызӘлеуметтік педагог
371,5 сынып оқушылардың әлеуметтік ортаға бейімділігін анықтауҚыркүйек- қазанӘлеуметтік педагог, психолог
38Дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен әлеуметтік педагогикалық және психологиялық  жұмыстар жүргізуТоқсанына 1 ретӘлеуметтік педагог
39«Мен және жанұям» тақырыбында 7 сыныптарға семинар сабақ өткізу.мамырӘлеуметтік педагог, психолог
409-сыныптар арасында кәсіптік     мамандақ таңдауына әлеуметтік зерттеу жұмыстарынжүргізунаурыз

415-6 сынып оқушыларының әлеуметтік қызығушылығын анықтауға әлеуметтік диагностика жұмыстарын жүргізу;           Жоспарға сәйкесӘлеуметтік педагог
41Сынып     жетекішлердің  сұранысы  бойынша сынып ұжымына психологиялық социометрия әдісін қолдану және оқушылардың дұрыс     қарым-қатынас жасауына психологиялық тренингтар ұйымдастыру                  сәуірсынып жетекшілер
психологі
Сынып жетекшілер семинарында









Әлеуметтік педагог                                   Г.Т.Рахманбекова]]>
                                                                                                                                              Қазақстан Республикасының
                                                                                                                                              Білім және ғылым министрі
                                                                                                                                                2021 жылғы 16 қыркүйектегі
                                                                                                                                                   № 472 Бұйрығына  1-қосымша
                                                                                                                                        Қазақстан Республикасы
                                                                                                                                                    Білім және ғылым министрінің
                                                                                                                                     2020 жылғы 6 сәуірдегі 
                                                                                                                                            № 130 бұйрығы 1-қосымша
        «Бекітемін»
        Мектеп директоры 
         ____________ Ж.Ж.Умирбекова
«АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ПАНФИЛОВ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ» 
МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІНІҢ 
«ДАРБАЗАҚҰМ НЕГІЗГІ МЕКТЕБІ»
КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ 
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЫҢ ЖЫЛДЫҚ ЖҰМЫС ЖОСПАРЫ
2021-2022 ОҚУ ЖЫЛЫ
\
Әлеуметтік педагог: Г.Т.Рахманбекова
Әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары
2021-2022 оқу жылы
 Р/с        Іс-шараларОрындау мерзімдеріЖауаптыларЕсеп беру нысандары
І. Сыныптарға, мектепке әлеуметтік паспорттауды жүргізу
1-     Әлеуметтік қамқорлықтағы оқушыларды оқулықпен қамтамасыз ету;
-  Сынып жетекшілерден оқушылардың әлеуметтік жағдайына байланысты мәліметтер  жинау;
Мектеп оқушыларының әлеуметтік картасын және картотекасын жасау:
- Толық емес отбасылар
- Анасы жоқ балалар
- Әкесі жоқ балалар
- Көп балалы отбасы
- Аз қамтамасыз етілген отбасы
- Жетім балалар,  ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалар
- Мүгедек балалар, мүмкіндіктері шектеулі балалар  
- Азаматтығы  жоқ білім алушылар
- Басқа мемлекеттің азаматы болып табылатын білім алушылар
- Кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі бөлімде есепте тұрғандар
- Мектепішілік бақылау есебінде тұрғандар   
оқушылардың тізімін алу;
- Ата-аналар жиналыстарына қатысу;
- Мектептің     әлеуметтік паспортын жасап,мектеп директорымен ауыл әкімімен бекіту;
- Әр сыныпқа әлеуметтік паспорт жасау;
- Ата-әжесімен (туыстарымен) тұратын оқушылардың анықтау, тізімдеу.
ҚыркүйекСынып жетекшілер
Әлеуметтік педагог
Аудандық білім бөлімі
2 Жалпы мектептің әлеуметтік куәлігін жасау
ҚыркүйекӘлеуметтік педагогПедагогикалық кеңес
II. Балалық құқығын қорғау жұмысы
3«Бала құқығы туралы» БҰҰ Конвенциясы 
https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/;
Қазақстан Республикасының Конституциясы 
https://adilet.zan.kz/kaz/docs/S1100000002;
ақпанПедагог-психолог
Әлеуметтік-педагог
ДТІЖО
Құқық пәнінің мұғалімі
Директор жанындағы отырыс
4«Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралы» ҚР Кодексі 2011 жылғы 26 желтоқсандағы №518-IV  https://adilet.zan.kz/kaz/docs/K1100000518қаңтарӘлеуметтік-педагог
ДТІЖО
Директор жанындағы отырыс
5«Қазақстан Республикасындағы баланың құқықтары туралы» ҚР Заңы 2002 жылғы 8 тамыздағы № 345 https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt;қарашаҚұқық пәнінің мұғаліміДиректор жанындағы отырыс
6«Балаларды денсаулығы мен дамуына зардабын тигізетін ақпараттан қорғау туралы» ҚР Заңы 2018 жылғы 02 шілдедегі №169-VI https://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/dt 
«Мүмкіндігі шектеулі балалар әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау көрсету туралы»,
ЖелтоқсанМектеп мейрбекесіДиректор жанындағы отырыс
7Тұрмыс жағдайы төмен,     инклюзивті оқушылар,ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылар, көп балалы отбасы балалары, толық емес отбасы балаларына көмек көрсету.үнеміМектеп әкімшілігі
Әлеуметтік педагог
Директор жанындағы отырыс
8Балаларды қорғау     бұрышын  ұйымдастыруқыркүйекКітапханашы
Әлеуметтік педагог

9Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз  қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге  ие оқушылардың  жазғы лагерге баруын қамтамасыз етуЖоспарға сәйкесСынып жетекші, әлеуметтік педагогПед. кеңес
IІІ. Әртүрлі есепте тұрған оқушылармен жеке-профилактикалық жұмыс
10 Қолайсыз отбасыларды анықтау және рейд жүргізу қыркүйекМектеп әкімшілігі
11Аудандық есепте, мектепішілік есепте тұратын оқушылардың сабақтарына қатысу, үйлерін аралап АКТ жазу.тоқсан сайынМектеп әкімшілігі
12Панфилов учаскелік полиция инспекторымен мектеп оқушылар арасында құқықтық тәрбие жұмыстарын жүргізу және профилактикалық 
іс-шаралар өткізу
қазанДТІЖО
Әлеуметтік педагог

13Әлеуметтік-тұрмыстық жағдайына қарай«Мектепке жол» акциясынан» Қайырымдылық» акцияларынан әлеуметтік көмек ұйымдастыру.Қажет кездеПедагог-психолог
Әлеуметтік-педагог
Директор жанындағы отырыс
14Мектепішілік үйірмелерге, спорттық ойындарға     қатыстысуын бақылауҮнеміПедагог-психолог
Әлеуметтік-педагог
Директор жанындағы отырыс
15Әр түрлі есепте тұрған оқушылардың сабақтарына қатысуҮнеміӘлеуметтік-педагогДиректор жанындағы отырыс
16Мектептің ішкі есебінде тұрған оқушылармен «Менің сырт достарым» атты тренинг ұйымдастыру
Тәрбиесі қиын оқушылармен   «Мен және мектеп ережесі» тренинг және сауалнамалар.
қарашаӘлеуметтік педагог, психолог
173 желтоқсан «Мүмкіндігі шектеулі балалар» күніне орай үйден оқитын оқушылардың балаларына іс-шара ұйымдастыру,(видеоролик және слайд, суреттер корсету)желтоқсанӘлеуметтік педагог, психолог
Сынып жетекші

18Нашақорлық , ішімдік, темекі қолдану және олардың зардаптары тақырыбында баяндама  оқунаурызӘлеуметтік педагог
Мектеп медбикесі

19Сабақ реидін ұйымдастыру. Сабаққа кешігетін және көп қалатын оқушылармен жекелеген әңгіме
Сынып жетекшілермен бала және ата-ана қатынасы туралы әңгімелер, сауалнамалар
Тоқсанына 1 ретӘлеуметтік педагог 
Психолог

ІV. Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі бөлім, кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия, қамқоршылық және қорғаншылық және т.б.)  өзара іс-қимыл жүргізу жұмысы
20- Әлеуметтік санаттағы оқушыларды оқулықпен
 қамтамасыз ету;
Тамыз
Әлеуметтік-педагог 
Сынып жетекшілер
Кітапхана қызметкері

21Өмірдің қиын кезеңдеріне кезіккен оқушыларды уақытында анықтап, кәмілетке толмағандар ісі және оларды қорғау жөніндегі комиссияға құжаттарын тапсыруҮнеміӘлеуметтік-педагог
ДТІЖО

22-«Мектепке жол» акциясының жүргізілуі, акцияға жеке кәсіпкерлерді, үкіметтік емес ұйымдардан меценаттар мен демеушілерді тарту.Жыл бойыӘлеуметтік-педагог
Педагог ұйымдастырушы
Сынып жетекшілер

23-Аудандық білім бөліміне әлеуметтік санаттағы оқушылар туралы мәлімет беруЖыл бойыӘлеуметтік-педагог
24- Әлеуметтік санаттағы оқушылардың бос уақытын және үйірмелермен қамтылуын қадағалауЖыл бойыДТІЖО
Педагог-психолог
Әлеуметтік-педагог
Сынып жетекшілер
Директор жанындағы отырыс
25Жаңа жылдық шыршаға (аудандық) әлеуметтік мәртебесіне қарай оқушы жіберу, құжаттарын реттеужелтоқсанӘлеуметтік педагог
Сынып жетекші 
Кіші педагогикалық кеңесте
26Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз  қалған балалармен әлеуметтік мәртебеге  ие оқушылардың  денсаулығын профилактикалық-медициналық бақылаудан өткізу.Жылына екі ретӘлеуметтік педагог, мектеп медбикесі
27Әлеуметтік  төлқұжат бойынша  әр-түрлі     статустағы оқушылардың     құжаттарын жинастыруЖылына 2-ретӘлеуметтік педагог
V. Білім алушылардың ата-аналарымен (отбасыларымен) профилактикалық жұмыс
28  - Ата-аналар жиналыстарына қатысу;үнеміӘлеуметтік педагогДиректор жанындағы отырысы
29- Жанама сайттар, тәуелділік ойындардың алдын алу (Фре-файэр, синий кит, красная сова, газовая фея) /ата-аналар/СәуірӘлеуметтік-педагог, ДТІЖО
 Педагог-психолог 
Сынып жетекшілер

30Сынып жетекшілерінің әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен байланысын қадағалау. тоқсан сайынӘлеуметтік педагог
Сынып жетекшілер

319-11 сынып оқушыларымен     жеке кәсіби  бағыттау  жұмысын жүргізу,(тест, сауалнама)сәуірӘлеуметтік педагог
32ЖББ қоры есебінен Облыстық, Республикалық  сауықтыру лагеріне немесе сауықтыру шипажайларына баратын  балаларды ұйымдастыру. Құжатын реттеууақытындаӘлеуметтік педагог
Сынып жетекшілер
Директор жанындағы отырыс
33Білім алушылардың ата-аналарымен (отбасыларымен) профилактикалық жұмыс жүргізутоқсан сайынӘлеуметтік педагог
VI. Диагностикалау-талдау қызметі
34Материалдық     тұрмыс жағдайы  төмен,көпбалалы отбасылардың және қамқорлықтағы  оқушыларды  үнемі бақылау,моралдық жағынан  көмек көрсетіп,демеп отыру,оқу үлгеріміне назар аударуүнеміӘлеуметтік педагог
35- Әлеуметтік педагогтің жылдық,айлық,апталық жоспарын құру,бекіуТамызӘлеуметтік педагог
36- «Мектепке жол» қайырымдылық акциясының жылдық жоспарын құру,бекітуТамызӘлеуметтік педагог
371,5 сынып оқушылардың әлеуметтік ортаға бейімділігін анықтауҚыркүйек- қазанӘлеуметтік педагог, психолог
38Дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен әлеуметтік педагогикалық және психологиялық  жұмыстар жүргізуТоқсанына 1 ретӘлеуметтік педагог
39«Мен және жанұям» тақырыбында 7 сыныптарға семинар сабақ өткізу.мамырӘлеуметтік педагог, психолог
409-сыныптар арасында кәсіптік     мамандақ таңдауына әлеуметтік зерттеу жұмыстарынжүргізунаурыз

415-6 сынып оқушыларының әлеуметтік қызығушылығын анықтауға әлеуметтік диагностика жұмыстарын жүргізу;           Жоспарға сәйкесӘлеуметтік педагог
41Сынып     жетекішлердің  сұранысы  бойынша сынып ұжымына психологиялық социометрия әдісін қолдану және оқушылардың дұрыс     қарым-қатынас жасауына психологиялық тренингтар ұйымдастыру                  сәуірсынып жетекшілер
психологі
Сынып жетекшілер семинарында









Әлеуметтік педагог                                   Г.Т.Рахманбекова]]>
admin Thu, 02 Sep 2021 06:21:47 +0600