02
сентябрь
2021
педагог психол жоспар
Қыркүйек
Қазан
Қараша
Желтоқсан
Қаңтар
Ақпан
Наурыз
Сәуір
Мамыр
Жұмыстың негізгі бағыттары | іс-шаралар | жауаптылар | мерзімі |
1.Психодиагностика | Мүмкіндігі шектеулі оқушылардың құжаттарын реттеу. Үйден оқитын оқушылардың ОПМПК дан өткізу. | пед-психолог Ә. педагог | І апта |
МАД тобымен сурет бойынша әңгімелесу, түстерді айыру "Жел кімге қарай соғады?", (ТП Рогов Е.И 254-255 беттер) | пед-психолог сынып жетекші | IIапта | |
1-сынып оқушыларымен сұхбат жүргізу, бейімделуінің дұрыс өтуін бақылау, зерттеу, сабақтарына қатысу | пед-психолог сынып жетекші | IIIапта | |
Жас мамандармен танысу, тренинг жүргізу, кеңестер беру "Сіздің ортамен қарым-қатынас жасауға бейімділігіңіз" (МП 30 бет) | педагог-психолог | IV-апта | |
Үйден оқитын білім алушылар мен жұмыс | пед-психолог | V апта | |
Есті дамытуға арналған жаттығулар мен тапсырмалар және ойын жаттығулар (МП 198-201 беттер) (6- сыныптар) | педагог-психолог | І апта | |
Есті дамытуға арналған жаттығулар мен тапсырмалар және ойын тренингтер (МП 198-201 беттер) (7- сыныптар) | педагог-психолог | IIапта | |
3.Ағартушылық-профилактикалық | «Жеткіншектерге психологиялық қолдау» тренинг-жаттығулар, кеңестер (5-6 сынып білім алушылары) (МП 233 бет) | педагог-психолог | IIIапта |
«Жеткіншектерге психологиялық қолдау» тренинг-жаттығулар, кеңестер (7-8 сынып білім алушылары) (МП 233 бет) | педагог-психолог | IV-апта | |
Сенім сезімін қалыптастыруға бағытталған жаттығулар (9-сыныптар, МП 134 бет) | педагог-психолог | V апта | |
Балаларға отбасында білім алуға психологиялық қолдау талаптарын түсіндіру (жалпы ата – аналар) | педагог-психолог | І апта | |
4.Кеңес беру | 1 сынып білім алушыларының ата-аналарына әрбір баланың жандүниесін сезіну, қолдау көрсету бойынша кеңес (видио кеңес) | педагог-психолог | IIапта |
"Отбасындағы сүйіспеншілік?" сұхбат, кеңес Ерекше білім беруді қажет ететін үйден оқытылатын және инклюзивті білім алатын оқушылардың ата-аналарымен кеңес беру жұмыстары | педагог-психолог әлеуметтік -педагог | IIIапта | |
«Сенім телефон және сенім жәшігі» жадынама (ата-ата,мұғалім, білім алушы) | педагог-психолог | IV-апта | |
МАД топтарының ата-аналарымен психожаттығу жүргізу, кеңес беру | педагог-психолог | V апта | |
5. Әлеуметтік-диспечерлік | Дамуында потологиялық ауытқуы байқалған балаларды арнайы мамандардың қарауына ұсыну | ДТІЖО Ә. педагог пед-психолог | І апта |
Жұмыстың негізгі бағыттары | іс-шаралар | жауаптылар | мерзімі |
1.Психодиагностика | Стресс саған қалай әсер етеді?тесті (Э.Ховард ) (9 сыныптар, МП 47-бет) | пед-психолог сынып жетекші | І апта |
"Мамандық туралы хабардарлығы" 9-сынып білім алушыларының кәсіби бағыттылығын диагностикалау (ДБ 5 бет) | пед-психолог сынып жетекші | ІІ апта | |
Үлгерімі нашар , девиантты, қабілетті оқушыларды анықтау,диагностикалық картаны құру. | пед-психолог, жетекші,ДОІЖО,ДТІЖО | ІІІ апта | |
1-сынып оқушыларымен сұхбат жүргізу, бейімделуінің дұрыс өтуін бақылау, зерттеу, сабақтарына қатысу | педагог-психолог | ІV апта | |
2.Түзету-дамыту | "Буллинг, Кибербуллинг" түсініктері туралы кеңес беру, алдын алу (6-сыныптар) | педагог-психолог | |
«Зорлық –зомбылық-басқа адамның құқығын бұзатын өрескел мінез-құлық» тренинг-сабақ, (7-сыныптар) | педагог-психолог | І апта | |
Қол маторикасын дамытуға арналған жаттығулар (Құм терапия), (2-3сыныптар) | педагог-психолог | ІІ апта | |
МАД тобымен жұмыс "Қисынсыздықтарды тап", "Не жоғалды?"дамыту сабағы (68-72бет бастауыш оқулығы) | педагог-психолог | ІІІ апта | |
3.Ағартушылық-профилактикалық | "Менің сыныбымның ғаламшары" 5-сынып оқушыларына арналған бейімделу ойыны (МП 223 бет) | педагог-психолог | ІV апта |
«Жеткіншіктер кезеңінде туындайтын қиындықтар» семинар тренинг (орта буынға сабақ беретін педагогтармен жұмыс, МП 72 бет) | педагог-психолог | І апта | |
Аттестациядан өтетін мұғалімдерді , жас мұғалімдерді анықтау. | педагог-психолог | ІІ апта | |
4.Кеңес беру | «Стрессті болдырмау жолдары» ата-аналарға психологиялық кеңестер | педагог-психолог | ІІІ апта |
Телефонға және ғаламторға тәуелділік (ақыл-кеңес) (6-7-8 сыныптар) | педагог-психолог | ІV апта | |
Кәсіптік бағдар бойынша психологиялық кеңес беру ( видеоролик) (9-сынып білім алушылары мен ата-аналар) | педагог-психолог | І апта | |
5. Әлеуметтік-диспечерлік | ОПМПК мен бірлес жұмыс жүргізу | ДТІЖО мектеп мейірбикесі әлеуметтік педагог пед-психолог | ІІ апта |
Жұмыстың негізгі бағыттары | іс-шаралар | жауаптылар | мерзімі |
1.Психодиагностика | «Социометрия әдістемесі» (2-4) сыныптар | пед-психолог сынып жетекші | І апта |
9-сынып білім алушыларының кәсіби бағыттылығын диагностикалау "Табандылықты зерттеу" | педагог-психолог сынып жетекші | ІІ апта | |
12 – жануарлар мектебі. Сурет салу. Бастауыш сыныптар | пед-психолог | ІІІ апта | |
Дарындылықты анықтау картасы А.И.Савенков әдістемесі (педагогтер толтырады) | педагог-психолог | ІVапта | |
2.Түзету-дамыту | «Ата-анамен бала арасындағы қарым-қатынасты нығайту» (тренинг, ата-аналарға, 6-сыныптар) | педагог-психолог | І апта |
"Мамандықтар шеңбері" тренинг (7-9сыныптар, МП69-бет) | педагог-психолог | ІІ апта | |
Зейін оны дамыту 2-6 сыныптар (жаттығу) | пед-психолог | ІІІ апта | |
«Ең бақытты сәттерім» психожаттығу (7-сыныптар) | пед-психолог | ІVапта | |
3.Ағартушылық-профилактикалық | «Терезе» (педагогтер арналған тренинг, МП68-бет) | педагог-психолог | І апта |
Қарым-қатынасты дамытуға арналған жаттығулар (10сыныптар) | педагог-психолог | ІІ апта | |
Білім алушыларға қауіп тудыратын сайттарға мониторинг жүргізу | педагог-психолог | ІІІ апта | |
Педконсилиум 5 –сынып пән мұғалімдерімен. | пед-психолог | ІVапта | |
Ата-аналарға емтиханға дайындық жөнінде ұсыныстар | педагог-психолог | І апта | |
«Менің жанұямның таңбасы» (мүмкіндігі шектеулі білім алушыларға) | педагог-психолог әлеуметтік –педагог ДТІЖО | ІІ апта | |
«Баланы қалай тәрбиелеу керек?» (ата-аналар мен педагогтерге) | педагог-психолог | ІІІ апта | |
«Кәсіптік бағыт –бағдар» (9-сынып ата-аналарына) | педагог-психолог | ІVапта | |
5. Әлеуметтік-диспечерлік | Тереңдетілген тексеру кезінде мамандармен кездесу (ой бөлісу) | педагог-психолог мектеп мейірбикесі | І апта |
Жұмыстың негізгі бағыттары | іс-шаралар | жауаптылар | мерзімі |
1.Психодиагностика | «Сіз қандай ата-анасыз?» тест (Ата - аналармен) | пед-психолог | І апта |
Емтиханға психологиялық әзірлену (9-сынып білім алушылары) | пед-психолог сынып жетекші | ІІ апта | |
Агрессияға қарсы жаттығулар (8-сынып білім алушылары, МП 202-203бет ) | педагог-психолог | ІІІ апта | |
Педагогтердің эмоционалды-еріктік аймақты диагностикалау (МП 9-сыныптар 200бет ) | педагог-психолог | ІV апта | |
2.Түзету-дамыту | «Кәсіби іс-әрекеттегі күйзелістік жағдайлардың тұлғаға ықпал ету ерекшеліктері» педагогтерге арналған ойын-жаттығулар.(МП 9-сыныптар205 бет ) | педагог-психолог | І апта |
Орта буын оқушыларының қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруға арналған коррекциялық ойындар (ТП Е.И.Рогов 419 бет) | педагог-психолог | ІІ апта | |
«Отбасы махаббаты неде?» ата-аналарға арналған онлайн семинар-тренинг (мектеп психологінің 9-сыныптарына арналған оқулығы 221-222 бет ) | педагог-психолог | ІІІ апта | |
«Қиялды коррекциялау және дамыту жаттығулары» (4-5сыныптар) | педагог-психолог | ІV апта | |
3.Ағартушылық-профилактикалық | «Жеткіншіктерге психологиялық кеңес" жадынама (мектеп психологінің 5-8сыныптарына арналған 1-ші оқулық 233 бет ) | педагог-психолог | І апта |
Релаксациялық жаттығулар, жарықпен сурет.(1-4с) | пед-психолог | ІІ апта | |
1 – сынып «Петконсилиум» | пед-психолог сынып жетекші | ІІІ апта | |
Суицидке бейімділікті анықтау(9-сыныптар МП 69 бет) | пед-психолог | ІV апта | |
4.Кеңес беру | «Жасөспірім жастар жайында ата-аналар не білу керек?» (МП 98-99беттер ) | педагог-психолог | І апта |
«Ата-анаға айтарымыз...» жаднама (мектеп психологінің 5-8сыныптарына арналған 2-ші оқулық 102-104 бет ) | педагог-психолог | ІІ апта | |
«Жеткіншек шақтағы қыз тәрбиесі» (Қыздармен жұмыс 6-9сынып) | педагог-психолог | ІІІ апта | |
«әлеуметтік жағдайы бойынша білім алушылармен жұмыс» | педагог-психолог Ә -педагог | ІV апта | |
Зерттеу қорытындысы бойынша жеке сұхбат(9-сынып) | пед-психолог | І апта | |
5. Әлеуметтік-диспечерлік | Оқу орындарынан келген мамандармен насихат жұмыстарына қатысу, көмек беру 9-сынып | ДТІЖО Ә- педагог пед-психолог | ІІ апта |
Жұмыстың негізгі бағыттары | іс-шаралар | жауаптылар | мерзімі |
1.Психодиагностика | 1-5-9сынып оқушыларының педагогикалық-психологиялық картасын толтыру | пед-психолог сынып жетекші | І апта |
Білім алушылардың танымдық даму деңгейін анықтау (үлгерімі төмен білім алушылар) | пед-психолог сынып жетекші | ІІ апта | |
«Ойлау типін және креактивтілік деңгейін анықтау»сұрақнамасы Дж.Брунердің әдістемесі (дарынды білім алушылар) | педагог-психолог | ІІІ апта | |
«Бөтелкедегі қой»проективті әдісі (4-9сынып сәтсіз жанұядағы білім алушылармен ) | педагог-психолог | І апта | |
2.Түзету-дамыту | «Өмір қымбатсың маған» жаднама (5-9сыныптар ) | педагог-психолог | ІІ апта |
«Біз 5-ші сыныпқа барамыз»тренинг-сабақ (4сынып білім алушылары ) | педагог-психолог | ІІІ апта | |
«Қызға айтар ақыл бар....» жиналыс(7-9 сынып қыздар ) | пед-психолог С. жетекшілері | І апта | |
«Дарынды білім алушы-мектеп айнасы» интелектуалды ойын жаттығулар (4-9сыныптар) | педагог-психолог | ІІ апта | |
3.Ағартушылық-профилактикалық | «Жасыма талма,тек қана алға» дамыту сабағы (жас мамандарға) | педагог-психолог | ІІІ апта |
Қыздар, ұлдар арасындағы жеке бас гигиенасы және ерте жыныстық қарым-қатынастың алдын алу жұмыстары. | пед-психолог Мейірбике | І апта | |
Адаптация және сабақтастық кезіндегі кездесетін қиыншылықтардың алдын алу | педагог-психолог | ІІ апта | |
«Өзіңді қылмыскерлерден қалай қорғауыңа болады?» кеңестер | пед-психолог Ә- педагог ДТІЖО | ІІІ апта | |
4.Кеңес беру | Қыз тәрбиесі-ұлт тәрбиесі» тақырыбында презентация (қыздарменжұмыс 7-9сынып) | пед-психолог ДТІЖО | І апта |
Тест нәтижелерінің қорытындысыбойынша, сұраныс арқылы жеке және топтық кеңес беру (барлық сыныптарға) | педагог-сихолог | ІІ апта | |
«Құм терапиясы» | пед-психолог | ІІІ апта | |
«Күйзелісті жеңу үшін не істеу керек?» (ата-аналар) | пед-психолог | І апта | |
Кеңес беру жұмыстарының актісін жазу | пед-психолог | ІІ апта | |
5. Әлеуметтік-диспечерлік | «Сенім телефоны және сенім жәшігі»жұмыстары | ДТІЖО әлеуметтік педагог пед-психолог | ІІІ апта |
Жұмыстың негізгі бағыттары | іс-шаралар | жауаптылар | мерзімі |
1.Психодиагностика | Танымдық үрдістерін дамыту ойын-жаттығулар (1-4сыныптар ) | педагог-психолог | І апта |
2.Түзету-дамыту | «Сан мамандық түрі бар таңдап - талғап бірін ал» (9- сынып білім алушылары ) | педагог-психолог | ІІ апта |
«Достық біздің күшіміз» ойын-жаттығулар (2-3сыныптар) | педагог-психолог | ІІІ апта | |
"Өмірді сүйе білейік, мейірімділік алаңы" (5-6 сыныптар МП 159-161бет) | педагог-психолог | ІV апта | |
4-сынып оқушыларының ОЖСБ-психологиялық дайындық бойынша түзету сабақтары(жаттығу) | педагог-психолог | І апта | |
3.Ағартушылық-профилактикалық | Қарым-қатынасты дамытуға арналған ойын-жаттығулар (9-сыныптар оқулық 203бет) | педагог-психолог | ІІ апта |
Дау-жанжалда өзіңді қалай ұстаған дұрыс? видиоролик (9-сыныптар) | педагог-психолог | ІІІ апта | |
Зұлымдықты,зорлық-зомбылықты,өзіне-өзі қол жұмсауды,порнографияны есірткі заттарын,психотоптық құралдар мен прекурсорларды насихаттайтын интернет ресурстарды және материалдарды анықтау мәніне интернет-кеңістікті мониторингілеуді,олардың жабылуын және бұғатталуын қамтамасыз ету | ДТІЖО әлеуметтік педагог пед-психолог | ІV апта | |
«Мамандық таңдаудың өмірлік маңызы» Оқушының бос уақытын ұйымдастырудағы сынып жетекшісімен пән мұғалімдерінің байланысын зерттеу | педагог-психолог | І апта | |
4.Кеңес беру | «Күйзелістен қалай арылуға болады?» (педагогтерге арналған видиоролик) | педагог-психолог | ІІ апта |
Сәтсіз жанұя балаларымен жеке кеңес. | педагог-психолог | ІІІ апта | |
«Жүйке жүйесіне түсетін күштен психологиялық арылу жолдары» (7-9сыныптар) | педагог-психолог | ІV апта | |
«Отбасы – аялы алақан мекені» слайд (бастауыш сынып ата-аналарына ) | педагог-психолог | І апта | |
Кеңес беру жұмыстарының журналын жазу | педагог-психолог | ІІ апта | |
5. Әлеуметтік-диспечерлік | Мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды түрлі іс-шараларға қатыстыру | ДТІЖО Ә- педагог Пед-психолог | ІІІ апта |
Жұмыстың негізгі бағыттары | іс-шаралар | жауаптылар | мерзімі |
1.Психодиагностика | Ауданнан келген сауалнамалар, тесттерді алу және шұғыл жағдайларда диагностика жүргізу | педагог-психолог | І апта |
2.Түзету-дамыту | Мамандық таңдаудағы негізгі мотивтер, кең таралған қателіктер, таңдалған шешім мәселелері бойынша психологиялық кеңес | педагог-психолог | ІІ апта |
«Біз 5-ші сыныпқа барамыз»тренинг-сабақ (4сынып білім алушылары ) | педагог-психолог | ІІІ апта | |
«Қызға айтар ақыл бар....» жиналыс (7-9 сынып қыздар ) | пед-психолог ДТІЖО мектеп мейірбикесі | І апта | |
«Дарынды білім алушы-мектеп айнасы» интелектуалды ойын жаттығулар (4-9сыныптар) | педагог-психолог | ІІ апта | |
3.Ағартушылық-профилактикалық | «Шын қаhарман ер жігіттер...» жиналыс (7-9сынып ұлдары) | педагог-психолог ДТІЖО мектеп мейірбикесі | ІІІ апта |
Әлімжеттік, Буллинг деген не? видиоролик (5-9сынып ата-аналарына) | педагог-психолог | І апта | |
«Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар және оларды дамыту» (ағартушылық әңгіме ) | педагог-психолог әлеуметтік-педагог | ІІ апта | |
«Агрессияны түсіруге бағытталған ойын» (педагогтармен жұмыс) | педагог-психолог | ІІІ апта | |
«Балаңызды қаншалықты жақсы білесіз?»тақырыбында кеңес (1-9сынып ата-аналарына) | педагог-психолог | І апта | |
Кеңес беру жұрналын актісін жазу | пед-психолог | ІІ апта | |
«Сенімді мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру» ата-аналарға кеңестер (Мектеп психологінің 5-8сыныптарға арналған оқулығы 110-бет) | педагог-психолог | ІІІ апта | |
«Ойды қалай дамытамыз?» педагогтерге арналған кеңестер (Мектеп психологінің 5-8сыныптарға арналған оқулығы 76-бет) | педагог-психолог | ||
5. Әлеуметтік-диспечерлік | Ұлдар және қыздар ұймымен психологиялық жұмыстар жүргізу | ДТІЖО Ә- педагог пед-психолог | І апта |
Жұмыстың негізгі бағыттары | іс-шаралар | жауаптылар | мерзімі |
1.Психодиагностика | Ауданнан келген сауалнамалар,тесттерді алу және шұғыл жағдайларда диагностика жүргізу | педагог-психолог | І апта |
2.Түзету-дамыту | «Жеткіншектер кезеңінде туындайтын қиындықтар...» педагогтарға жаттығу. (мектеп психологінің жұмыс кітабы 5-9сынып 72-73 бет) | педагог-психолог | ІІ апта |
Өзіңе дос бола аласың ба? (8 - 9сыныптарға видиролик, кеңестер) | педагог-психолог | ІІІ апта | |
Есте сақтау қабілетін жақсартуға арналған саусақ жаттығулары. | педагог-психолог | ІV апта | |
«Өз өміріңнің ұлы суретшісі бол» (Мандала арт-терапия 6-7 сынып білім алушылары) | педагог-психолог | І апта | |
3.Ағартушылық-профилактикалық | Сенім жәшігіне келіп түскен ақпараттарды талдау | пед-психолог | ІІ апта |
Сенімділікті қалай арттыруға болады? (7-9сыныптарға видиролик) | педагог-психолог | ІІІ апта | |
Ситуациялық сұрақтар (1-4 сынып ата-аналарына) | педагог-психолог | ІV апта | |
«Зейін ерекшеліктерін дамыту ойын-жаттығулары»баяндама (1-4 сынып білім алушыларына) | педагог-психолог | І апта | |
4.Кеңес беру | «Табиғат және біз» сурет салу 4 – 6 сыныптар | пед-психолог | ІІ апта |
Өзіңе сенімділік неден құралады (Луиза Хейдің кеңестері) (9-11 сыныптар) | педагог-психолог | ІІІ апта | |
Кеңес беру жұмыстарының журналын жазу | педагог-психолог | ІV апт | |
«Балалар мен жасөспірімдердің психикалық денсаулығы» (5-8 сынып білім алышуларының ата-аналары) | педагог-психолог | І апта | |
«Әр пән мұғалімі және медбике, психолог арасындағы өзара байланыстары» (барлық ата-аналарға) | педагог-психолог | ІІ апта | |
5. Әлеуметтік-диспечерлік | «Мектепке жол» және «Біз өмірді қолдаймыз» акцияларына қатысу | ДТІЖО әлеуметтік педагог педагог-психолог | ІІІ апта |
Жұмыстың негізгі бағыттары | іс-шаралар | жауаптылар | мерзімі |
1.Психодиагностика | Ауданнан келген сауалнамалар,тесттерді алу және шұғыл жағдайларда диагностика жүргізу | педагог-психолог | І апта |
2.Түзету-дамыту | «Менің жан ұям» сурет салу, барлық сыныптар | пед-психолог | ІІ апта |
«Адамгершілік-асыл мұра»психокоррекциялық сабақ (5-6сынып білім алушылары) | педагог-психолог | ІІІ апта | |
Балаңыздың болашағы қандай болмақ. Әңгіме. Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс | педагог-психолог | ІV апта | |
3.Ағартушылық-профилактикалық | Педагогикалық жағдаяттар әдістемесі (МП 5-8 сынып 28-30беттер) | педагог-психолог | І апта |
«Бастауыш сынып оқушыларының эмоционалдық-еріктік аймағын дамыту және түзету» (тренинг 3сынып) | педагог-психолог | І апта | |
«Менің армандарым....» фотоколлаж (4-5сыныптар) | педагог-психолог | ІІ апта | |
4.Кеңес беру | Жасөспірімдердің ата-аналарына 10 кеңес (9сынып білім алушылары) | педагог-психолог | ІІІ апта |
Білім алушылардың сабаққа ынтасын арттыру жөнінде 10 кеңес (1-9сыныптар) | педагог-психолог | ІV апта | |
«Менің жан ұям» сурет салу, барлық сыныптар | пед-психолог | ІІ апта | |
Кеңес беру жұмыстарының журналын жазу | педагог-психолог | ІІІ апта | |
5. Әлеуметтік-диспечерлік | Жаңа оқу жылына жоспар құру. Жылдық,айлық, апталық жоспарларды және әртүрлі сауалнама, тесттер тренингтер дайындау | ДТІЖО әлеуметтік педагог педагог-психолог | ІV апта |